دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

ای همه وجود من , به سوی من روانه شو...

خانه خراب تو شدم،

به سوی من روانه شو...

سجده به عــــشقت میزنم،

منجــــــی جاودانه شو...

ای کوه پرغرور من،

سنگ صــبور تو منم

ای لحظه ساز عاشقی

عاشق با تو بودنم

روشنترین ستاره ام،

می خواهمت،می خواهمت

تو مانــــــــدگاری در دلم،

 می دانمت،می دانمت

ای همه وجود من



نبود تو نبود من...

تا اهالی دنیا راحت باشند

سکوت خواهم کرد

تا اهالی دنیا

راحت باشند

چقـدر خـوشحـال بـود شیطــان


چقـدر خـوشحـال بـود شیطــان

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


وقتے سیب را چیـدم

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



گمـان مے ڪـرد فـریب دادهـ است مـرا

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


نمے دانست

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



تـو پرسیدهـ بـودے

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

مـرا بیشتـر دوست دارے

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

یـا مـاندن در بهشـــت را

در زندگی به هیچ کس اعتماد نکن ..!


در زندگی به هیچ کس اعتماد نکن ..!


آیینه با همه یه رنگیش,


دست چپ و راستو به تو اشتباه نشون می ده

صداقت



گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد.


بیچاره 2 بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد...

ولی ما هنوز صادق ترینیم!

چون دوست دارم بی نیازترین آدم شهره زمینم...


بهش گفتم چون دوستم داری بهم نیاز داری یا چون بهم نیاز داری

دوستم داری؟ بعد از سکوتش خندید و گفت جمله ی قشنگیه! ولی...

چرا هیچوقت به جمله ی قشنگم پاسخ نداد؟ اما... اگه اون یه روزی این

سوال رو ازم می پرسید بهش می گفتم: چون دوست دارم بی نیازترین

آدم شهره زمینم...

قلب با همه ی پاکی و صداقتش محکوم به دوست داشتن است


در این دنیا سراب محکوم است به پوچی... پرستو محکوم به کوچ

کردن... شمع محکوم به اشک ریختن... خارها محکوم به تنهایی... روز

محکوم به غروب کردن... شب محکوم به رسیدن... قلب با همه ی پاکی

و صداقتش محکوم به دوست داشتن و چه محکومیتی شیرین تر و

دلپذیرتر از این است؟ اما ای کاش همه ی این محکومیتها زیبا را می

پذیرفتند. ای کاش...

شاید به اجبار زمانه نبودنت را تحمل کنم!


هیچگاه باور نکن که نبودنت را باور کنم!


هیچگاه باور نکن به نبودنت عادت کنم!


شاید به اجبار زمانه نبودنت را تحمل کنم!


اما اینکه نباشی...نه!نه!نه

فکر میکردم تو همدردى


فکر میکردم تو همدردى

ولى نه!

تو هم دردى!!

خرید معجزه به وسیله دختر 8 ساله


 

وقتی باران دخترک هشت ساله ای بود ,
شنید که پدر و مادرش درباره برادر کوچکترش
صحبت میکنند. فهمید که برادرش سخت بیمار
است و آنها پولی برای مداوای او ندارند .
پدر به تازگی کارش را از دست داده بود و 
نمیتوانست هزینه جراحی پرخرج برادر
را بپردازد .
بارن شنید که

ادامه مطلب ...

با احتیاط حمل کنید شکستنی است


امروز مثل دیروز مثل فردا مثل تمام روزها

 

در فکر تو بودم ، در فکر تو هستم

 

در فکر تو خواهم بود...


می اندیشم به تو ...


تو یعنی بودن...


ادامه مطلب ...

بی تو بودن اجباریست


در خلوت من


خیال سبزت جاریست


این قسمت بی تو بودنم


اجباریست

عشق قدیمی یک پیر مرد

 پیرمردی صبح زود از خانه‌اش خارج شد.

 در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب دید.

 عابرانی که رد می‌شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند.

 پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند سپس به او گفتند:

 باید ازتو عکسبرداری شود تا جایی از بدنت آسیب ندیده باشد.

 پیرمرد غمگین شد و گفت:

 

ادامه مطلب ...

مادر پا به پایت اومد تو هم برو

 

پا به پات اومد مادر

 پا به پاش، باهاش بیا

 نگاهش کن

 صدایش کن

 بزرگ که شده ایی ، از بزرگی اوست

 آبروهایی که برایت ذخیره کرد از آبروی اوست

 اکنون تویی که

 قرار است

 پای و دست و چشمش باشی

 برایش آنی باش

 که شایسته اوست

 پا به پایت قدم برداشت

 تا قدم برداشتن را یاد بگیری

 قدمش را استوار کن

 ارزشش را بدان