دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

۱۰ ابزار مفید سیستمی مخفی در ویندوز

inside-computer

از ویندوز ۷ یا ویندوز ۸ و یا ویندوزهای قدیمی تر استفاده می کنید؟ امکانات سیستمی جالب توجهی در ویندوز وجود دارد که مخفی بوده و چندان در دسترس نیست. برخی از آنها از طریق منوی استارت و جستجو قابل دسترس هستند اما برخی نیز تنها با وارد کردن کد در کامند لاین قابل دسترس هست. 

ادامه مطلب ...

خداحافظی مایکروسافت با MSN Messenger


MSN Messenger در سال ۱۹۹۹ راه اندازی شد و در سراسر جهان در نیمه اول دهه گذشته بسیار محبوب بود ولی اکنون مایکروسافت دیگر توان رقابت با رقبا را ندارد پس, این سرویس ۱۴ ساله ی خود را بازنشسته و به فکر دیگر محصولات خود افتاده است.

شرکت مایکروسافت پس از قبول شکست MSN Messenger در برایر فیس بوک، توییتر و اسکایپ تصمیم یه از کار انداختن این سرویس کرده است . اسکایپ  توانست مایکروسافت  را متقاعد کند که او برتر است و مایکروسافت هم پس از اینکه امار ورودی های کم MSN Messenger را مشاهده کرد تصمیم به از کار انداختن این سرویس کرده است و به کسانی که از این سرویس استفاده میکردند تا ۱۵ مارچ ۲۰۱۳ مهلت داده است تا اطلاعات و پیام های خود را یادداشت یا به یکی دیگر از سرویس ها انتقال دهند.

چطور ۲ رایانه را با هم شبکه کنم


شاید برای شما زیاد پیش اماده باشد که بخواهید فایلی با حجم بالا رو از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگه ای بریزید یا اینکه در خا نه ی شما دو دستگاه کامپیوتر باشد و میخواهید این دو کامپیوتر را با هم مرتبط کنید .

این ارتباط وقتی به درد میخورد که مثلا دو تا دستگاه کامپیوتر داشته باشین و بخواین یک چاپگر روی هر دو دستگا با کار ببرین .

برای انجام این کار باید هر دو دستگاه کارت شبکه داشته باشند

 

ادامه مطلب ...

چگونه از Break ها برای بخش بندی بهتر فایل های Word استفاده کنیم؟

چگونه از Break ها برای بخش بندی بهتر فایل های Word استفاده کنیم؟


یکی از بخش های مهم در Word که زیاد هم شناخته شده نیستند Breaks نام دارد. Break ها انواع مختلفی دارند و استفاده های زیادی هم دارند که در اینجا به توضیح آن ها می پردازیم. پس اگر از Word زیاد استفاده می کنید حتما این مطلب را بخوانید.

 

ادامه مطلب ...

فعال سازی NetFramework 3.5 در ویندوز۸ به روشی ساده



nfw


قبل از ورود ویندوز ۸ ، مایکروسافت و برخی کارشناسان این ویندوز را یک انقلاب در صنعت رایانه و نرم افزار دانستند.اما متاسفانه با گذشت حدود ۱ سال هنوز این انقلاب را تجربه نکردیم! درواقع کاربران ویندوز هنوز این نسخه را لایق جایگزینی ویندوز۷ نمی دانند. تعداد کاربران ویندوز۸ به تازگی با اخلاف اندک از ویندوز ویستا پیشی گرفته که این رقم بسیار پایینی است و این نشان می دهد که ویندوز۸ هنوز راه زیادی تا فراگیر شدن پیش رو دارد و برای این امر دلایلی زیادی وجود دارد. 

ادامه مطلب ...

توفیق نه! توفیر

بسیار شنیده ایم که کسانی در میان سخن برای گفتن دگرگون شدن یا نشدن یک چیزی از واژه توفیق استفاده می کنند؛ مانند: دوستی یا دشمنی من برای آرش هیچ توفیقی ندارد. روشن است که شنونده متوجه می شود که گوینده می خواهد بگوید، دوستی و دشمنی او برای آرش هیچ تفاوتی ندارد و شوربختانه این استفاده نادرست از واژه توفیق به جای توفیر کم کم دارد همه گیر می شود. نخست برای من جای شگفتی دارد  برای چه هنگامی که ما معنی واژه های تازی را نمی دانیم؛ آن ها را به کار می گیریم؟ در فرهنگ های زبان پارسی در جلوی این دو واژه آمده است :

توفیق : سازش افکندن؛ دست یافتن؛ تائید الهی؛ کارسازی؛ مدد کردن

توفیر : یاد کردن؛ حق کسی را تمام دادن؛ بسیار شدن؛ تفاوت؛ کسب کردن

بنابراین به دوستانی که می خواهند برای جلوه بیشتر گفتار خود این واژه ها را به کار ببرند؛ پیشنهاد می کنم؛ دقت کنند تا با بکارگیری نادرست آن ها؛  افزون بر کاهش ارزش سخن ؛ شخصیت خود را نزد شنونده نیز، کم و زیاد نکنند.

معرفی نرم افزار برای نصب ویندوز از روی فلش USB



در مطلب گذشته آموزش دادیم که چگونه چگونه بدون هیچ نرم افزاری ویندوز را از روی فلش USB نصب کنیم. اما در اینجا به معرفی نرم افزار برای نصب ویندوز از روی فلش USB می پردازیم برای اینکار ما از نرم افزار WinToFlash استفاده می کنیم که می تواند از ویندوز XP تا ویندوز ۸ را به فلش منتقل کند تا بعدا بتوانیم از طریق این فلش ویندوز را روی کامپیوترهای دیگر نصب کنیم.
 
ادامه مطلب ...