دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

دعا برای همه بیماران


چند روز پیش یه خبر خیلی بد بهم رسید که حتی فکرش هم نمی کردم ...

فکر نمی کردم برای من یا دوستام ،کسانی که همیشه با هم هستیم و توی بدترین شرایط زندگیم بهم روحیه دادن و یاریم دادن..

کسانی که هر وقت باهم باشیم غمهای زندگیم رو از یاد می برم..

حالا همین همراه همیشگی باعث شد تا بعد از خبری که ازش بهم رسید حالم خیلی گرفته بشه حتی نتونم بکسی بگم....

 بعد فهمیدم چقدر باید برای سلامتیم خدا رو شکر کنم و برای همه بیماران دعا کنم...

امروز فهمیدم یکِی از نزدیکانم خیلی مریضه،نمیتونه حرکت کنه (دیابت، فشار خون و چربی) داره و کم کم داره چشماش و قلبش رو از دست میده

حالا از همتون خواهش میکنم و می خواهم هر وقت نماز خوندید، کمی هم برای این دوستم و همه بیماران دعا کنید.


و یک صلوات برای سلامتیشون بفرستید

اللهم صلی اله محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نحوه گذاشتن فایل فلش در سایت

<pre class="lang:default decode:true"><center>
<embed src="http://AdresFile.swf" width="350" height="210"></embed>
</center>