دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

کد کوتاه کننده لینک مطالب برای وردپرس

دوستان وردپرسی عزیز امروز براتون روشی رو توضیح میدیم که کارتونو برای کوتاه کردن مسیر لینک های وردپرس بدون نیاز به هیچ افزونه ای آسون میکنه .

تنظیمات کلی برای لینک هایی وردپرس در قسمت تنظیمات > پیوند های یکتا قرار دارد و از آنجا مدیریت خواهد شد بطوری که اگر بخواهید از مقادیر متفاوت آن استفاده نمائید میتواند مسیر لینک های شمارا بسیار افزایش دهید . شما میتوانید با انتخاب گزینه پیش فرض آدرس لینک های خود را کوتاه نمائید ولی دیگر نمیتوانید در زمینه سئو (seo) مطالبتون نقشی رو ایفا کنید . برای رفع این مشکل و استفاده از ساختار دلخواه شما میتونید برای کوتاه کردن آدرسها از پیوند ثابت و همیشگی وردپرس استفاده کنید که با شناسه ی هر نوشته آن را بصورت کوتاه شده به نمایش در بیاره …!!!

این نوع پیوند زمانی که شما نوشته ای را در وردپرس ارسال میکنید با نام “دریافت پیوندک” در قسمت پیوند یکتای نوشته برای شما نمایان می شود و برای اینکه بتوانید آن را از طریق متن پوسته بصورت خودکار به نوشته های خود اضافه کنید میتوانید خط زیر را به محل مناسبی از پوسته اضافه نمایید  :

<?php echo get_bloginfo('url')."/?p=".$post->ID; ?>

آموزش حذف کامل اکانت و حساب کاربری در برنامه واتس آپ

همانطور که می دانید WhatsApp نام یکی از محبوب ترین مسنجرها خصوصا در کشورمان ایران می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود به صورت رایگان و با هزینه ناچیز اینترنت به ارسال پیامک و یا برقراری تماس با دوستان خود در سرتاسر دنیا بپردازید.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که قصد خروج از واتساپ و حذف کامل اکانت خود را دارید باید بگوییم برخلاف سایر مسنجرها این کار بسیار ساده بوده و برای آن هیچ دردسری نخواهید داشت.ما برای شما یک آموزش دوخطی آماده کرده ایم!

فقط قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که با حذف اکانت شما :

– حساب شما به صورت کامل پاک می شود

- از لیست واتس اپ دوستان خود حذف می شوید

-  از تمامی گروه های واتس اپ حذف می شوید

- تاریخچه پیام هایتان از گوشی حذف می شود

- اسناد مربوط به پرداخت شما از واتس اپ حذف می شود

اما برای این کار…

آموزش کامل حذف اکانت واتس اپ Whatsapp اندروید

توجه داشته باشید که برای حذف کامل و همچنین در دسترس بودن گزینه حذف اکانت حتما و حتما برنامه اصلی  واتس اپ را نصب نمایید و نه برنامه های  کمکی آن مانند واتس مپ، واتس مپ سولو یا …

۱- ابتدا برنامه واتس اپ خود را باز کنید (اگر آن را ندارید می توانید از این صفحه دانلود نمایید)

۲- به منو رفته و مسیر Settings > Chat Settings  > Advanced > Delete My Account را دنبال کنید.

آموزش کامل حذف اکانت واتس اپ Whatsapp اندروید

۳- صفحه ی جدیدی باز می شود که در آن باید شماره خود را با پیش شماره کشور (۹۸+) وارد نمایید.

۴- نهایتا با انتخاب گزینه Delete My Account اکانت واتس اپ خود را حذف نمایید.

به  همین سادگی…

آموزش تصویری و تشریحی حذف کامل اکانت وایبر(فارسی و انگلیسی)

Deactivate-Account-viber

توجه : با وجود تکراری بودن موضوع این آموزش در فضای اینترنت ، کلیه مطالب این بخش بدون کپی برداری از هیچ منبعی و به طور کاملا مستقل همراه با نکات تجربی و انحصاری دراین خصوص تهیه و تدوین شده.

اکانت وایبرکه عموما برای همه استفاده کنندگان از این نرم افزار شناخته شده می باشد ، عبارتی است در برگیرنده حساب کاربری که با ثبت و رجیستر شدن شماره سیم کارت یک موبایل در این نرم افزارایجاد می گردد.
ایجاد این اکانت پروسه ای است آسان و ساده که هر فرد با داشتن یک شماره سیم کارت و یک گوشی مناسب میتواند براحتی اقدام به ایجاد آن نماید اما چیزی که به تجربه ثابت شده ، این است که بیشتر کاربرانِ این نرم افزار از نحوه و چگونگی خارج شدن کامل از این برنامه ، در صورت نیاز اطلاع دقیقی ندارند.
شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد یا روزی اتفاق بیافتد که بنا بر دلایلی قصد حذف کردن کامل اکانت وایبری خود و خروج کامل از این برنامه را داشته باشید، در اینصورت در ادامه با این آموزش تصویری همراه باشید.
پس از ورود به برنامه و در صفحه اولیه وایبر ، در گوشه سمت راست آن ابزار یا نشانکی که به More Option  موسوم است وجود دارد که در شکل زیر نمایش داده شده و برای ورود به فهرست تنظیمات وایبر باید آنرا لمس کنید.
شکلهای زیر به منظور استفاده کامل کاربران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده .
با توجه به شماره گذاری ۱-۴ مرحله ای که در تصاویر درج شده می توانید به گزینه غیر فعال سازی وایبر برسید . اگه میخواهید وایبر رو غیر فعال کنید لطفا تا آخر این آموزش تصویری رو انجام بدهید.

برای آموزش تصویری حذف کامل اکانت وایبر به ادامه مطلب بروید

آموزش تصویری حذف کامل اکانت وایبر(فارسی و انگلیسی)

۱- مانند تصویر زیر عمل کنید

لطفا به بخش تنظیمات بیشتر یا More Options کلیک کنید.

v 1

۲- مانند تصویر زیر عمل کنید

لطفا روی تنظیمات یا  settings کلیک کنید.

v 2

۳- مانند تصویر زیر عمل کنید

لطفا روی حریم خصوصی  یا Privacy کلیک کنید.

 

v 3

۴- مانند تصویر زیر عمل کنید

لطفا روی غیر فعالسازی حساب  یا  Deactivate Account کلیک کنید.

v 4

در نظر داشته باشید که پس از لمس گزینه Deactivate Account پیغامی برای کاربر ظاهر میشود که در آن اعلام می کند که در صورت انجام این عمل ، همه وسایل مرتبط با این حساب کاربری (اعم از موبایلهای دیگر و یا لپ تاپ یا pc) به طور کامل غیر فعال خواهند شد و کلیه پیامهای شما از دست خواهند رفت و غیر قابل بازیابی هستند که با لمس گزینه تایید این پیغام ، اکانت وایبر شما غیر فعال خواهد شد.
نکات ضمیمه ای پیرامون این موضوع :
نکته ۱ : این بدین معنی است که از این پس همه مخاطبین شما که از وایبر استفاده می کنند ، شما رو در زیر مجموعه Viber Out خواهند دید.
نکته ۲: طبیعی است که جهت ورود مجدد به این برنامه لازم است تا کلیه مراحل ثبت نام را مجدد از ابتدا طی نموده و کد چهاررقمی تائیده ، به صورت آنلاین دریافت نمایید.
نکته ۳: اشتباهی که بسیاری از کاربران وایبر در خصوص خارج شدن از وایبر انجام می دهند این است که هنگامی که قصد ترک کامل و پاکسازی این نرم افزار را دارند تنها به حذف نرم افزار از وسیله مورد استفاده خود بسنده می کنند و از این گزینه (غیر فعالسازی) استفاده نمی کنند . این مسئله موجب خواهد شد که در صورت وجود استراق سمع از طریق نصب نسخه ثانویه ای  که بدون اطلاع شما صورت گرفته است، مراتب سوء استفاده از اکانت شما ، بدون اطلاع و آگاهی شما صورت پذیرد.
نکته ۴: نیز به دفعات مشاهده شده است که در صورت حذف بدون غیر فعالسازی ، درصورت تعویض سیم کارت در همان گوشی  و اقدام برای راه اندازی مجدد وایبر ، تداخل  و نواقصی در بخشهایی از وایبر خصوصا همگام سازی مخاطبین دیده می شود.
امیدوارم  با مطالعه این آموزش و نکات ضمیمه شده آن توانسته باشید تا حد امکان از بروز خطا و عواقب ناشی از آن جلوگیری کنید.

منبع:مهاجر (webswan)

آموزش حذف حساب کاربری تلگرام – حذف اکانت Telegram

حذف telegram

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

برای مشاهد آموزش حذف حساب کاربری مسنجر تلگرام، در ادامه با ما همراه شوید.

 

برای حذف حساب کاربری خود در مسنجر تلگرام به صورت زیر عمل کنید:

در مرحله ی اول با استفاده از آدرس زیر به قسمت حذف اکانت تلگرام مراجعه نمایید:

my.telegram.org/deactivate

 

پس از ورود به وب سایت مانند تصویر زیر شماره موبایل خود را به همراه +۹۸ (کد ایران) وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید.

 

delete telgram_2

 

در این مرحله یک رمز عبور به مسنجر تلگرام شما ارسال می گردد که رمز مورد نظر را می بایست در کادر password مرحله ی بعد وارد کنید.

 

تلگرام

 

همانطور که در مرحله ی قبل اشاره کردیم، رمز عبور ارسال شده در مسنجر تلگرام خود را میبایست در کادر Password وارد کرده و سپس روی گزینه Sign in کلیک کنید.

 

حذف telegram

 

در صفحه جدید بر روی گزینه Deactivate account کلیک کنید.

 

delete telgram

 

در مرحله ی بعد گزینه Done را انتخاب کنید.

 

حذف اکانت telegram

 

در مرحله ی آخر یک پنجره برای شما باز خواهد شد که برای غیر فعال کردن اکانت تلگرام خود می بایست بر روی گزینه Yes, delete my account کلیک کنید.

 

telegram

 

پس از اینکه اکانت شما به طور کامل حذف شد، پروفایل شما به صورت زیر برای دوستانتان نمایش خواهد داده شد.و دیگر اثری از عکس و نام کاربری شما در تلگرام دوستانتان نخواهد بود.

اما دقت داشته باشید، پیام هایی را که از قبل برای دوستان خود ارسال کرده اید، برای آن ها پاک نخواهد شد.

 

telegram delete acc

نمایش آخرین مقدار وارد شده در یک ستون در اکسل

بعضی وقتا پیش میاد که شما میخاین در یک ستون از اکسل همیشه آخرین مقدار وارد شده رو مشخص کنین.

بسیار خوب با استفاده از فرمولهای اکسل میشه این کارو انجام داد. (البته اینم بگم که ستون مورد نظر باید پیوسته باشه و همه سلول‌هاش پر باشه ...)

سپس از تابع INDEX به صورت زیر استفاده میکنیم. ستون اول A و ستون دوم B است.

مثال با چند فرمول متفاوت

=INDEX(B:B,COUNT(B:B))

=LOOKUP(9.99E+307,B:B)

=INDEX(B:B,COUNTA(B:B) - 1)

=INDEX(B4:B100,COUNT(B4:B100))-B4

با این کار همیشه آخرین مقدار وارد شده در ستون مورد نظر در سلولی که این تابع نوشته شده نمایش می‌یابد.