دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

استخدام وزارت دفاع سال ۹۲ در سراسر کشور

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از میان فارغ التحصیلان متعهد و برتر دانشگاه های کشور تعدادی را استخدام نماید. متقاضیان می توانند ضمن مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام، حداکثر تا تاریخ 31/02/1392، از طریق همین پایگاه، نسبت به ثبت نام و تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی اقدام نمایند. بدیهی است مشخصات داوطلبین جهت بررسی اولیه بوده و در صورت لزوم از طریق تلفن با آنها تماس گرفته خواهد شد. لذا درج تلفن (همراه – منزل) داوطلب مورد تاکید است.


لطفا رشته های مورد نیاز جهت استخدام را بر اساس مقطع تحصیلی خود مطالعه نمایید:

مقطع کاردانی (فایل متنی)

مقطع کارشناسی (فایل متنی)

مقطع کارشناسی ارشد (فایل متنی)

مقطع دکترا (فایل متنی)

گروه پزشکی (فایل متنی)

  ادامه مطلب ...

تبدیل فایل های PDF به فرمت آفیس با PdfGrabber v6.0.0.2

باتشکر از جناب مهندس زرعی برای معرفی این نرم افزار:

PdfGrabber نرم افزاری عالی برای تبدیل فایل های فارسی PDF متون و تصاویر به فرمت های معروف آفیس با ساپورت فونت فارسی بطور کامل است. این نرم افزار قدرتمند بخوبی و بسرعت می تواند متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF فارسی را به راحتی به صورت یک فایل متنی به فرمت های معروف مانند Word , Excel , AutoCAD / DXF , Powerpoint , Images , XML , Text , RTF تبدیل کند .

 

 pdf تبدیل فایل های PDF به فرمت آفیس با PdfGrabber v6.0.0.2

 

برخی از قابلیت های این برنامه :
- قابلیت دارا بودن ابزار های مختلف برای ویرایش متون و تغیر سایز دادن و انتخاب سایز فونت و غیره … .
- قابلیت تبدیل بسیار سریع فایل های PDF به دیگر فرمت های ذکر شده.
- یکی از قابلیت های ارزشمند برنامه این است که در جلوی page بطور مثال بنویسید ۵-۱ و فقط نرم افزار ۵ صفحه اول فایل pdf را تبدیل می کند.
- قابلیت ساختن فونت های زبان فارسی در هنگام تبدیل فایل مورد نظر.

   ادامه مطلب ...

نرم افزاری جهت ایجاد و ویرایش فایل های PDF و تبدیل آن فرمت های د

Nitro PDF Professional  نرم افزاری که جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بکار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یک کلیک ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل کند و یا PDF را به این فرمتها تبدیل کنید. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط کاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود که جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به کار می رود Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار کاربر قرار می دهد که جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بکار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است که از آن ها می توان به امکان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال کد گذاری های 40-bit و 128-bit کلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ کپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی , یکی از بهترین نرم افزار های کار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود که چنانچه زیاد با فایل های PDF سروکار دارید حتما از آن استفاده نمایید.

این برنامه با سیستم عامل های زیر سازگار است:
1. Windows XP SP3
2. Windows Vista SP2
3. Windows 7 SP1

لینک مستقیم دانلود
حجم48MB

تعیین سطح دسترسی در وردپرس WordPress

افزونه
user_rol_editor  افزونه ای کامل و بسیار ساده است
کافی است در صفحه ی زیر گزینه ی show capabilities in human readable form  را که در تصویر مشخص است تیکدار کنید تا صفحه افزونه فارسی شود
تصویر

لینک دانلود
http://wordpress.org...ser-role-editor

چطور با استفاده از یک فلش USB سرعت ویندوز را افزایش دهیم!!؟

آموزش ترفندهای و نکات ویندوز,ویندوز 7,ویندوز 8,ویندوز ویستا,آموزش ویندوز,افزایش سرعت ویندوز,افزایش سرعت ویندوز 7 و 8,افزایش سرعت کامیپوتر,بالابردن سرعت رایانه,آموزش ReadyBoost,آموزش استفاده از ReadyBoost در ویندوز,آموزش ترفندهای فلش USB
شاید شما که این مطلب را باز کرده اید بیشتر به دلیل عجیب بودن عنوان آن در حال مشاهده ی آن هستید و شاید اصلا نیاز به افزایش سرعت ویندوزتان نداشته باشید! پس اجازه دهید ابتدا موضوع را روشن کنم. از زمان ویندوز Vista به بعد یکی از قابلیت های جدیدی که به ویندوز اضافه شد ReadyBoost بود که توسط آن کاربران می توانند از فلش USB یا هر حافظه ی خارجی دیگر مثل کارت حافظه ی خود کمک بگیرند و سرعت ویندوز خود را افزایش دهند! بله به زبان ساده یعنی شما اگر ویندوز Vista یا بالاتر دارید می تونید فلش خودتون رو به کامیپوتر وصل کنید و بعد ReadyBoost رو فعال کنید و بعد بدون اینکه فلش رو از رایانه جدا کنید از ویندوز سریع تر خودتون لذت ببرید! خیلی ساده! کار عجیب و غریبی هم نیست خیلی ها مثل خود من هم استفاده می کنند.

همان طور که گفتم کار ساده ایست و نیاز نیست خودتان را برای یک آموزش حرفه ای و سخت آماده کنید اما این نکته را باید بدانید که فلش شما باید به اندازه ی کافی سریع باشد؛ اما نیاز نیست کاری انجام دهید خود ویندوز چک می کند تا ببیند فلش شما چقدر سریع است تا به شما اجازه ی اینکار را بدهد یا نه.

ادامه مطلب ...

راحت ترین روش برای بازیابی پسورد ویندوز!

چطور پسورد فراموش شده ی خود را در ویندوز بازیابی کنید؟

فراموش کردن پسورد ویندوز یکی از مشکلاتی است که هر کاربری ممکن است با آن روبرو شود. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد ، زیرا راه بسیار آسانی برای بازیابی پسورد شما وجود دارد که شما می توانید آن را در ادامه ی مطلب یاد بگیرید. تنها چیزی که برای بازیابی پسورد نیاز دارید ، یک cd نصب ویندوز است. این آموزش در تمام نسخه ی های ویندوز به خوبی عمل می کند. در اینجا ما روی ویندوز ۷ تست کردیم و جواب داد!

ادامه مطلب ...

روش هایی آسان برای بازیابی فایل های حذف شده

روشهایی آسان برای بازیابی فایل های حذف شده

یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید این است که فایل هایش ( تصاویر، فیلمها، نامه ها و.. ) که در کامپیوتر، دوربین، فلش USB یا هرجای دیگری که هستند، به طور اتفاقی حذف شوند در حالی که کاربر به آنها نیاز دارد. خوشبختانه برای بازیابی این فایل ها راه هایی وجود دارد که ما سعی کرده ایم دو تا از این راهها را که آسانتر و کارآمدتر هستند، در ادامه ی این مطلب به شما معرفی کنیم.

لازم به ذکر است که شما نباید توقع داشته باشید که هر نوع فایلی با هر حجمی که اتفاقی حذف شده را بتوانید به راحتی بازیابی کنید. ( حتی ممکنه که دیگه نتونید به اون فایل دسترسی داشته باشید ) اما ما سعی کردیم که راهی به شما پیشنهاد کنیم که در اکثر مواقع بتوانید فایلهای صوتی و تصویری و … خود را بازیابی کنید.

ادامه مطلب ...

غیر فعال کردن حساسیت چارم بار به ماوس(ویندوز ۸)

charm-bar

چارم بار که یکی از امکانات جدید مایکروسافت در ویندوز هشت می باشد این امکان را به شما می دهد تا دسترسی سریعتری به ابزار ها و لوازم ویندوز داشته باشید.اما همیشه عناصر استفاده شده در سیستم عامل ها مقبول همه کس نیست و نارضایتی هایی را برای بعضی افراد به دنبال خواهد داشت.این نارضایتی زمانی مهم جلوه می کند که شما می خواهید از نرم افزاری استفاده کنید که ابزار ها و کلید های اصلی آن در سمت راست ویندوز قرار گرفته مانند نرم افزار طراحی کورل،هر زمان که می خواهید از ابزاری استفاده کنید باز شدن چارم بار ممکن است شما را آزار دهد.پس برای جلوگیری از این کار کافی است تغییراتی کوچک در رجیستری ایجاد کنید.

رجیستری را باز کنید.(RUN  را اجرا کرده و کلمه ی REGEDIT  را در آن بنویسید).


ادامه مطلب ...

چگونه یک تب سفارشی در office اضافه کنیم؟

ایجاد یک تب سفارشی در Office

در office امکان بسیار جالبی برای راحتی کار شما وجود دارد که می توانید با استفاده از آن یک تب سفارشی بسازید و تعدادی از امکانات و ویژگی هایی که دوست دارید در این تب قرار دهید. انجام این کار می تواند به شما در استفاده ی سریع تر و بهتر از نرم افزارهای Office کمک کند و برای انجام اینکار به ادامه ی این پست بروید.

برای مثال می خواهیم یک تب سفارشی به word اضافه کنیم و شما هم می توانید همین روش را برای ایجاد تب سفارشی در بقیه ی نرم افزارهای office انجام دهید.

ادامه مطلب ...

روشهایی برای افزایـش سرعـت و کارایی وینـدوز

Speed-up-Windows-7

همانطور که میدانید با وجود ارائه ی ویندوز ۸ هنوز هم بسیاری از کاربران ویندوز خود را تغییر نداده اند و همچنان از ویندوز فوق العاده و موفق ۷ استفاده میکنند . کاربران ویندوز، همیشه به دنبال نکاتی موثر برای افزایش سرعت بازدهی ویندوز و همچنین افزایش کارایی آن هستند،در این مقاله با ۱۵  نکته ساده اما مهم و کاربردی برای افزایش سرعت آشنا خواهیم شد .

ادامه مطلب ...

یه لحظه به نبودنش فکر کن !؟


هر وقت از دست کسی یا چیزی ناراحت شدی
فقط یه لحظه , یه لحظه
به نبودنش یا نداشتنش فکر کن.....!



دستان مهربان


یادمان باشد دستانی که کمک می کنند مقدستر از دستانی هستند که دعا می کنند.