دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

گفت‌وگو با بنیانگذار کسپرسکی

کسپرسکی: هرگز با یک هکر کار نخواهم کرد
 
 
ایتنا - یوجین کسپرسکی: هر چه یک ویروس پیچیده‌تر باشد، شکستن الگوریتم آن با هیجان و لذت بیشتری همراه است.
یوجین کسپرسکی، بنیانگذار و مدیر شرکت کسپرسکی
یوجین کسپرسکی، بنیانگذار و مدیر شرکت کسپرسکی


یوجین کسپرسکی، بنیانگذار شرکت کسپرسکی، دانش‌آموخته ریاضیات و رمزنگاری است و از او به عنوان یکی از برترین کارآفرینان IT و از قابل‌ترین شکارچیان ویروس در جهان یاد می‌شود.
وی در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل درباره موضوعات مختلفی همچون حملات اخیر هکرها به شرکت‌های چندملیتی، پشت پرده طراحان ویروس استاکس‌نت، ماجرای ربوده شدن پسرش ایوان، نگرانی وی از گسترش خشونت در فضای اینترنت و... سخن می‌گوید.
شما را به مطالعه این مصاحبه خواندنی که توسط خبرنامه شرکت ایدکو منتشر شده دعوت می‌کنیم.
ادامه مطلب ...

دلایل شکست ویندوز 8


۵ عامل که می‌تواند باعث شکست ویندوز ۸ شود !
 

مایکروسافت ویندوز ۸ و ویستا از خیلی جهات به یکدیگر شبیه هستند که یکی از این جنبه‌های تشابه می‌تواند تغییرات ناخواسته و غیر منتظره‌ در دنیای سیستم‌عامل‌ها و دنباله روی ناشیانه مایکروسافت از جو موجود باشد که از مهم‌ترین عوامل شکست این دو سیستم عامل در بازار است.

خیلی از طرفداران سرسخت مایکروسافت از عرضه شدن ویندوز ۸ در سال جاری میلادی بسیار خرسندند و به طور مداوم مشغول دیدن ویدیوهای مختلف این سیستم عامل در یوتوب هستند! اما بیشتر آنان در دل ترسی دارند… ترس از تکرار تجربه ویندوز ویستا این بار در قالب ویندوز هشت .

اگر بخواهیم از نقطه‌نظر یک سیستم‌عامل کاملا مناسب برای دسکتاپ (از لحاظ کارایی) به قضیه نگاه کنیم، حتی با وجود عرضه‌ی ویندوز ۸، بهترین انتخاب ویندوز ۷ خواهد بود.
ادامه مطلب ...

ساختن یک ایمیل در یاهو

قبل از اینکه به نحوه ی ساخت ایمیل بپردازیم بد نیست بدانیم که ایمیل چیست؟

E-mail ایمیل چیست؟

 E-mail مخفف Electronic Mail  (نامه الکترونیکی) است که یک سیستم پست ,الکترونیکی می باشد. که از طریق اینترنت روزانه پیام های زیادی بین کاربران آن مبادله میشود.که در فارسی به آن پست الکترونیکی، ایمیل یا رایانامه هم می گویند ،که در اصل همان نامه‌ الکترونیکی است که با رایانه فرستاده می‌شود.

 E-mail بهترین ابزار ارتباطی در سراسر دنیاست. چرا که علیرغم سرعت بالا، قیمت ارزان ,آفلاین(Offline)است، یعنی برخلاف تلفن وفکس، نیازی نیست که گیرنده در هنگام دریافت پیام در مقصد حضور داشته باشد.

 امروزه e-mail یکی از مهمترین کاربردهای اینترنت است . تقریبا اغلب کاربران اینترنت, همه روزه از ایمیل استفاده می کنند . بعضی کاربران ممکن است هفته ای یک یا دو پیام ارسال کنند و دیگران بیشتر و بعضی هزاران پیام ارسال و دریافت کنند .

 برای دریافت نامه الکترونیکی شما نیاز به یک صندوق پستی دریافت نامه الکترونیکی  دارید پس به فضای اینترنتی نیاز دارید بعضی از سایتها این فضا را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند و شما به راحتی می توانید با ثبت نام در این سایتها این فضا را دریافت و صاحب صندوق پستی الکترونیکی شوید در فضای مجازی مثل فضای واقعی که شما برای دریافت نامه نیاز به آدرس دارید دقیقا به طور مشابه نیاز به آدرس دارید حال این آدرس را از کجا باید دریافت کرد ؟

 شما نیاز نیست دنبال آدرس بگردید همان سرویس دهندگان در زمان ثبت نام از شما می خواهند که یک آدرس برای خود معیین کنید که آدرس ایمیل (همان صندوق پستی الکترونیکی شما)از دو بخش تشکیل شده است که توسط علامت @ ( ات ساین ) از هم جدا می شوند به شکل زیر است  :

ادامه مطلب ...

پاک کردن پسورد BIOS کامپیوتر به ساده ترین شکل ممکن

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند مشکل فراموش کردن پسورد BIOS کامپیوتر است. چرا که با این کار دیگر امکان ورود به کامپیوتر را نخواهند داشت. معمولأ برای رفع این مشکل درآوردن باتری ساعت از روی مادربورد پیشنهاد میشود. اما این کار همیشه و هرجا قابل انجام نیست. چرا که ممکن است سیستم شخصی شما نباشد یا حتی دستگاه یک لپتاپ باشد. اما با استفاده از این ترفند شما به سادگی و تنها با تایپ یک دستور ساده پسورد ذخیره شده روی BIOS را کلأ محو میکنید! یقینأ چنین راهی را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت! لازم به ذکر است این ترفند بر روی تمامی BIOS ها قابل انجام است و تفاوتی در نوع آن نمیکند.

برای این کار:

شما ابتدا نیاز به یک سی دی Bootable دارید. این نوع سی دی در هر مکانی یافت میشود. سی دی نصب ویندوز شما هم احتمال بسیار زیاد Bootable است.

همچنین میتوانید خودتان یک فلاپی بوتیبل بسازید.

مهم این است که شما به نوعی وارد خط فرمان شوید.

همچنین اگر DOS دارید میتوانید از آن استفاده کنید.

پس از ورود به خط فرمان با استفاده از هر یک از طرق بالا کافی است دستورات زیر را با دقت وارد نمایید

:

DEBUG
-O 70 71
-O 71 72
-O 72 73
Q-

 

دقت کنید بعد از وارد کردن هر خط دکمه Enter را بزنید ، سپس خط بعدی را وارد کرده و مجدد Enter بزنید تا به خط پایان برسید.

اکنون پس از وارد کردن آخرین خط کار تمام است و شما میتوانید مطمئن باشید پسورد BIOS شما پاک شده است.

حال سیستم را Reset کنید و مشاهده کنید که دیگر پس از ورود به سیستم از شما پسوردی خواسته نمیشود.

تبدیل FAT32 به NTFS

همانطوریکه می دانید هارددیسک های قدیمی با فرمت FAT32 فرمت می شدند. اگر بخشی از هارد دیسک شما با این فرمت قالب بندی شده و می خواهید آن را از FAT32 به NTFS تبدیل کنید، کافی است به شرحی که در زیر خواهد آمد، عمل نمایید. (برای مطالعه بیشتر در مورد هارد دیسک به سایر مقالات سایت میکرو رایانه مراجعه نمایید)
البته به یاد داشته باشید که بعد از تبدیل سیستم خود به NTFS، مجددا نمی توانید آن را به فرمت FAT32 بازگردانید. از مزیت های NTFS می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- امنیت بیشتر نسبت به سیستم FAT32
- امکان فشره سازی داده های ذخیره شده بر روی هارددیسک، که مقدار قابل توجهی ظرفیت هارد دیسک کامپیوتر شما را افزایش خواهد داد.
- امکان تنظیم حداکثر ظرفیت ممکن برای استفاده از یک درایو

برای این کار ابتدا درایوی را که می خواهید فرمت آن تغییر یابد برای خودتان قطعی و مشخص نمایید. سپس از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید. سپس دستور زیر را در پنجره ایی که باز شده و در مقابل Open وارد نموده و روی Ok کلیک کنید (در اینجا به عنوان مثال فرض شده که بخواهیم فرمت درایو E را به NTFS تغییر دهیم. شما به جای E نام درایو مورد نظر خود را وارد کنید):

convert E: /fs:ntfs /v

اس ام اس با موضوع خداوند مهربون

اس ام اس جدید - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس مذهبی - اس ام اس در مورد خدا - اس ام اس خداوند مهربون - اس ام اس های ادبی - اس ام اس های عارفانه و ادبی - اس ام اس تکان دهنده - اس ام اس خیلی جدید

اس ام اس های مذهبی و عارفانه bia2sms.org

خدایا مرا یاری ده قبل از اینکه در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم، کمی با کفش های او راه بروم

خدا را از دلت احساس کن و قدم هایت را محکمتر از همیشه بردار چرا که وقتی ایمان شکست میخورد ترس پیروزی اش را در وجودت جشن میگیرد

گاهی وقتا از نردبان بالا میرویم تا دست های خدا را بگیریم غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که ما نیفتیم

آنچه هستی هدیه ی خداوند به توست و آنچه که میشوی هدیه تو به خداوند است، پس بی نظیر باش

فرشتگان روزی از خدا پرسیدند: تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را چرا آفریدی؟ خداوند گفت: غم را به خاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من تا غمگین نباشه، به یاد خالق نمیافته!

غیر از خدا از کسی چیزی مخواه که اگر بدهد منت است و اگر ندهد خفت است، از خدا بخواه که اگر بدهد رحمت است و اگر ندهد حکمت

خدایا! از هیچ دشمنی نمی هراسم، چون تو در کنارمی، آنجا که تو هستی اشکها سوزنده نیستند، مرگ هم تلخ نیست اگر با من بمانی همیشه پیروزم

گنجشک به خدا گفت، لانه ی کوچکی داشتم، آرامگاه خستگیم، سرپناه بی کسی، طوفان تو آن را ازمن گرفت کجای دنیای تو را گرفته بود؟؟ خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود تو خواب بودی باد را گفتم لانه ات را واژگون کند آنگاه تو از کمین مار پر گشودی! چه بسیار بلاها که از تو به واسطه ی حکمتم دور کردم و تو ندانسته به دشمنیم برخواستی!

اس ام اس های ناب و جدید عاشقانه و عارفانه

bia2sms.org دنیای اس ام اس های جدید

اس ام اس جدید - اس ام س عاشقانه - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عارفانه و عاشقانه - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس دلواپسی - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس عشقی - اس ام اس ابراز علاقه - اس ام اس دوست داشتن

وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیازت دیدی، نگو خدا با من قهر است! او به تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنوند، پس حرف دلت را بگو

یادته بهم گفتی: چطور میشه تو خاطر تو موندگار شد؟ گفتم: یا دلم را بدست بیار یا اونو بشکن... ولی نمیدونم چرا دومی را انتخاب کردی! واقعا چرا؟

ماهی شده بود باورش تور اگه بندازن سرش میشه عروس ماهی ها شاه ماهی میشه همسرش ماهی نمیشد باورش تور اگه بندازن سرش نگاه گرم ماهی گیر میشه نگاه آخرش

در لحظه های با تو بودن، لحظه های بی تو بودن را نفرین میکنم و در لحظه های بی تو بودن، لحظه های با تو بودن را آرزو میکنم! من کجای لحظه هاتم؟ تو که اوج لحظه هامی

اگه کسی باعث زمین افکندن تو شد خدا هست دستتو بگیره و بلندت کنه، اما اگه فردی رو که زمینت زده زمین بزنه، دیگه کسی نیست کمکش کنه!

شب بهت پیام دادم که بگم دنیام تاریکه مثل شب، تنهام مثل ماه، کوچیکم مثل ستاره، اما دوست دارم و عاشقتم اندازه ی آسمونی که انتها نداره!

این اس ام اس را برای سه نفر بفرست: بهترین دوستت، عزیزترینت، نفست، حالا بشین فکر کن تو کدوم یکی بودی که این اس ام اس را برات فرستادم

حرف آخر، خدایا تنهام نذار، تو روزگار دل سنگی ها، میترسم از همه ی آدمها، منو ببخش بهم صبر بده تا تحمل کنم، بهم یاد بده که دیگه خطا نکنم، بهم یاد بده که دلمو برای هر گل پژمرده ای گلدون نکنم

اس ام اس های فلسفی جدید

اس ام اس فلسفی - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عشقی - اس ام اس جدید - اس ام اس از بزرگان - اس ام اس سخنتان ارزشمند - اس ام اس در مورد دوری و دوستی -

bia2sms.org

شاد باش که از شادی تو دلشادم ، تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم ، لذت زندگی من همه خرسندی توست ، بی وفایم که وفایت برود از یادم .


اگر خداوند آرزویی را در دل تو انداخت ، بدان که توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است .


لحظه ها در پی هم می گذرند و میان آن ها تو فقط می مانی ، لحظه ای با من باش ، تا ابد در دل من مهمانی .


سلام ، این چه اخلاق بدییه هست که داری ؟ یه چیزی از آدم می گیری چرا پس نمیاری ؟ نمیگی دلمو نیاز دارم ؟

عشق ، سوءتفاهمی است که با یک متاسفم فراموش می شود . (احمد شاملو)

راز سکوت را نم نم اشک می داند و غم تنهایی عشق را خلوت شب .


بیا تا باورت گردد که بی تو کمتر از خاکم ، ولی با تو افلاکم ، بیا با آرزوهایم بسازم خانه ای در دل ، سراغم را نمیگیری مگر بیگانه ای با دل ؟


چه کسی میگوید که گرانی اینجاست ؟ دوره ی ارزانیست ، چه شرافت ارزان ، تن عریان ارزان ، عشق ارزان و دروغ از همه چیز ارزانتر .


یک صندلی خالی کنار رویاهایم از آن توست ، بنشینی یا بروی ، دوستت دارم !


اگر می دانستید که یک محکوم به مرگ هنگام مجازات تا چه حد آرزوی بازگشت به زندگی را دارد ، آنگاه قدر روزهایی را که با غم سپری می کنید ، می دانستید . (ابو علی سینا)


روزگاری جاده ای بودم غرق تردد ، جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمی شد ، من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم ، عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود .


زندگی غمکده ای بیش نبود ، بهر ما جز غم و تشویش نبود ، به کدام خاطره اش خوش باشم ، که کدام خاطره اش نیش نبود .


هر وقت حس کردی فاصله ها ما را از هم دور کرده اند ، به یاد خاطره های باشکوهمان بیفت ، باور کن فاصله ها هیچ وقت حریف خاطره ها نمی شوند .


انسان عاشق زیبایی نمی شود بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست !


عاشقت گشتم تو گفتی عاشقان دیوانه اند ! عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای .


اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید ، حقیقت را کسی می گوید که برای تو زندگی می کند !


ما همیشه صداهای بلند را می شنویم ، پر رنگ ها را می بینیم ، سخت ها را می خواهیم ، غافل از اینکه خوب ها آسان می آیند ، بی رنگ می مانند و بی صدا می روند .


عدو با جان حافظ آن نکردی ، که با ما چشم آن ابروکمان کرد . (حافظ)


هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود ، هرگز از یاد من آن سرور خرامان نرود ، هر که خواهد که چو حافظ نشود سرگردان ، دل به خوبان ندهد وزپی اینان نرود . (حافظ)


رواق منظر چشم من آشیانه توست ، کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست ، به لطف خال و خط ربودی از عارفان دل ، لطیفه های عجب زیر دام و دانه توست . (حافظ)

گلچینی از اس ام اس های احساسی و رمانتیک

اس ام اس جالب - اس ام اس جدید - اس ام اس دلشسکته - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عارفانه - اس ام ای ابراز علاقه - اس ام اس احساسی - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس عاشقونه -

اس ام اس های جدید احساسی و رمانتیک - بیاتو اس ام اس دات اورگ

سرخی آتیش واسه من / آبی دریا واسه تو

قلب شکسته واسه من / شادی دنیا واسه تو

یه آسمون پر از صفا، قربونی نگاه تو...

 

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراغ است، توده ای سلام به سمت شما در حرکت است، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است، دلشناسی یه عاشق!

دلتنگی فقط یک اسم مستعار است برای تمام حس هایی که اسمشان را نمیدانیم و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست که رخت های دلتنگی ام مجالی برای خشک شدن نیست، اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است

گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صدافت دارم، دل من عاطفه را میفهمد، باکسی سبزتر از عشق رفاقت دارم

خوشبحال آنکه قلبش مال توست، حال و روزش هر نفس احوال توست، خوش بحال آنکه چشمانش تویی، آرزوهایش همه مال توست

اگه خاطرخواه زیاد داری معنیش این نیست که فوق العاده و بی نقصی شاید خیلی ارزون قیمتی!

باران همیشه میبارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند، نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن

انتهای آسمانم قلب توست، مهربان این آسمان از آن توست، آسمانم هدیه ی از سوی من، تا بدانی قلب من هم یاد توست

...من قلب پاره پارمو، هدیه میکنم به نام تو

من شب پر ستارمو، رومیکنم برای تو

اگه بگی برام بمیر، من میمیرم برای تو

اگه بگی برو، میرم، میرم فقط برای تو

عزیزانی که کپی برداری میکنن مرام بزارندو منبع را ذکر کنند. تشکر

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس جدید عاشقونه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس عشقی - اس ام اس جدید - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عشق و عاشقی - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس محبت

همیشه آرزوم بود، یه روز منو تو ماشیم / دست تو رو بگیرم، مثل امشب تو ماشین / دوست دارم فرشته، فدای اون نگاهتم / بخند برام همیشه، عاشق خنده هاتم

بزار باور کنم هستی، بزار برگردم از کابوس / بزار حاشا کنم ماه ی، میون این همه فانوس / بزار فردای دنیامو به دستای تو بسپارم / واسه پروانگی کردن، من این دستارو کم دارم

باز این خاطره ها را عشق است / دیدن دوباره ی خواب تو را عشق است / گرچه دورم ز تو ای ناب تر از هر رویا / انتظارو شوق دیدار تو را عشق است

قلبم به هوای تو تلاطم دارد / با خیزش موجها تفاهم دارد / بگذار بگویند که عاشق کور است / دیوانه چکار به حرف مردم دارد

فروغ چشم بر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی / گرچه آدمی ناچیز هستم / خدارو شکر دنیایم تو هستی

دلم خوش بود که یارم باوفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود / ولی افسوس که فکر ما غلط بود / زنگ تفریحش احساس ما بود

خاک پایت بوسه گاهم بودو بس / بر سر راهت نگاهم بودو بس / ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بودو بس

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود / کاش اگر گاهی کمی لطف بهم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود

برای زندگی کردن به کسی اعتماد کن که بتواند معنای سه چیز را در تو تشخیص دهد!:

اندوه پنهان در لبخندت را،

عشق پنهان شده در عصبانیتت را،

و معنای حقیقی سکوتت را

آموزش اشتراک گذاری اینترنت در شبکه

اگر کامپیوتر شما قرار است به یک شبکه ی Workgroup اینترنت بدهد، نیازمند 2 پورت شبکه هستید. یکی برای اتصال روتر اینترنت به کامپیوتر و دیگری برای اتصال کابل شبکه. یا اینکه می توانید مثل من روتر اینترنت را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید، و از تک پورت شبکه، برای اتصال Lan استفاده کنید. تنها کار لازم برای به اشتراک گذاشتن اینترنت، ست کردن IP است.
ابتدا از کانکشن Lan شبکه، Properties بگیرید و به قسمت Internet Protocol-TCP/IP بروید. از این گزینه هم Properties بگیرید و وارد تنظیمات IP شبکه شوید. اگر بر روی کامپیوتری که قرار است اینترنت شبکه را تامین کند، در حال ست کردن IP هستید، به صورت زیر آی پی ها وارد کنید:

IP Address: 192.168.0.2
Sub net Mask: 255.255.255.0
Preferred DNS server: 192.9.9.3
Alternate DNS server: 4.2.2.4
حالا Ok کنید و تمام! حالا سری به کامپیوتر های کلاینت بزنید و به طریق زیر IP ها را ست کنید:
IP Address: 192.168.0.3 … 192.168.0.X
Sub net Mask: 255.255.255.0
Default gateway: 192.168.0.2
Preferred DNS server: 192.9.4.3
Alternate DNS server: 4.2.2.4
تنها کاری که باقی می ماند، به اشتراک گذاشتن کانکشن اینترنت است. بر روی آن راست کلیلک کنید و Properties بگیرید. از تب Advanced تیک گزینه ی Allow others network users to connect through this computer’s internet connection را بزنید.

اشتراک اینترنت کامپیوتر با گوشی از طریق Wireless

سلام امروز میخوام آموزش تصویری طریقه به اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر رو با گوشی براتون بگذارم . توجه کنید که گوشی شما باید دارای سیستم Wireless یا همان WLAN باشد . همچنین کامپیوتر شما باید دارای سیستم Wireless باشد .

اگر سیستم شما وایرلس ندارد شما میتوانید با صرف هزینه 25-30 هزار تومان این دستگاه را تهیه کنید و از امکانات آن بهره ببرید . این دستگاه معمولا به شکل ها زیر است :



این یک کارت وایرلس است که بر روی مادر برد شما نصب میگردد .


این یک وایرلس از نو USB است که در بازار های تهران هم موجوده و قیمتی بین 25-30 هزار تومان داره ( خود من هم از همین نوع استفاده میکنم ) ادامه مطلب ...

کتاب : آموزش راه اندازی شبکه محلی و اشتراک گذاری اینترنت

در این کتاب کوچک شما به صورت کاملا ساده و تصویری با نحوه برقراری یک شبکه محلی کوچک بین دو کامپیوتر و به اشتراک گذاری سرویس اینترنت بین این دو کامپیوتر آشنا میشوید.

آموزش راه اندازی شبکه
زبان : فارسی

فرمت :PDF

حجم : 551 کیلو بایت

لینک دانلود