دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

ساختن یک batch file (بچ فایل)برای تغییر و تنظیمات (Ip)کارت شبکه

دوستان عزیز مدتها بود که بنده در اداره ای که کار می کنم برای استفاده از اتوماسیون اداری و برخی نرم افزار های شبکه ای از یک  مجموعه آی پی (ip) استفاده می کردم و وقتی که می خواستم از اینترنت استفاده کنم ، مجبور بودم ،  تنظیمات کارت شبکه  ام را تغییر بدهم  و این کار مستلزم وقت خاصّی بود و در این اندیشه بودم که با ساختن یک  بچ فایل(batch file) بتوانم با کمترین کار و کوتاهترین زمان ممکن این کار را انجام دهم .

به طور حتم کسانی هستند که از لپ تاب خود هم در محل کار و هم در منزل  استفاده می کنند که باید آی پی هاشون رو در شرکت  یا محل کارشان یه چیزی بزارن و در منزلشون یه چیز دیگه و  از اینکه هی برن تو Network Connection و IP Address و Subnet Mask و Default Gateway و DNS Server هاشون رو تغییر بدن خسته شدند  ،  خلاصه این مشکلی بود که من هم داشتم و به فکر چاره بودم  .

لذا پس بررسی سایت های خارجی و داخلی به این مهم دست پیدا نمودم  و با دستور زیبای  Netsh  که یک دستور کاربردی در تنظیمات کارت شبکه است آشنا شدم  و از آنجا که زکات علم ، نشر آن  می باشد ، بلافاصله آن  بچ فایلها به انضمام راهنمای تصویری به همراه توضیحات ، کافی و وافی و در قالب یک فایل PDF برای دسترسی و استفاده شما عزیزان در لینک دانلود زیر قرار دادم و امید وارم لذت ببرید 

دانلود فایل  batch file (بچ فایل) آماده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد