دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

ترفندی برای قطع ارتباط اتوماتیک از اینترنت یا شبکه در زمان مشخص

حتما تا حالا برای شما پیش آمده که بخواهید بعد از مدت زمان معینی تماس خود را با اینترنت قطع کنید. به عنوان مثال، می‌خواهید بعد از اینکه عملیات دانلود یک فایل در اینترنت به پایان رسید، ارتباط سیستم شما به صورت اتوماتیک از اینترنت قطع شود و یا زمانی که شما مدیر سیستم هستید و می‌خواهید کاربرانتان، فقط زمان محدودی که شما مشخص می‌کنید با اینترنت کار کنند و بعد از زمان تعیین شده تماس آنها قطع شود این ترفند بسیار کارساز خواهد بود. در مورد حالت اول هم اکنون اکثر برنامه های مدیریت دانلود مانند IDM ،FlashGet و DAP این قابلیت را دارا هستند اما در این ترفند می‌خواهیم روش کلی این کار را به شما آموزش دهیم تا در مواقع ضروری که دسترسی به چنین برنامه هایی وجود ندارد بتوانید به سادگی از این قابلیت استفاده نمایید. بنابراین در ادامه ترفند از دنیای ترفند با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

۲ ترفند در مورد task manager ویندوز سون

یکی از تغییراتی که در ویندوزهای ویستا و ۷ نسبت به ویندوز XP شاهد بودیم تغییراتی در Task Manager ویندوز بود. Task Manager یکی از برنامه‌های اصلی ویندوز است که اطلاعاتی پیرامون جزئیات پروسه‌ها و سرویس‌های در حال اجرا، اطلاعات سخت افزاری، اطلاعات مربوط به شبکه و… را در اختیار ما قرار می‌دهد. در این ترفند قصد داریم به معرفی ۲ ترفند پیرامون Task Manager ویندوز ویستا و ۷ بپردازیم.


1- دسترسی سریع تر به Task Manager

همان طور که می‌دانید سه کلید Ctrl+Alt+Delete برای باز کردن Task Manager معروف هستند. اما در ویندوزهای ویستا و ۷، با فشردن این سه کلید ترکیبی، صفحه‌ای نمایش داده خواهد شد که با انتخاب گزینه Start Task Manager می‌توان به پنجره Task Manager دسترسی داشت. در نتیجه برای باز کردن آن‌ باید دو مرحله طی کرد. اما شما می‌توانید تنها با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+Esc، مستقیماً Task Manager را باز کنید.

2- دسترسی به فایل هر پروسه بر روی هارد دیسک

در صورتی که در Task Manager به تب Processes بروید، لیست پروسه‌های در حال اجرا در ویندوز را خواهید دید. اما ممکن است این سوال برای‌تان پیش بیاید که فایل مربوط به هر کدام از این پروسه‌ها در کجای هارد دیسک ذخیره شده است؟ در صورتی که از ویندوز XP استفاده می‌کردید، Task Manager پاسخی برای این سوال نداشت، اما در ویندوز ویستا و ۷ کافی است بر روی پروسه مورد نظر راست کلیک کنید و Open File Location را انتخاب نمایید. دقت کنید در صورتی که این گزینه قابل انتخاب نبود کافی است تیک گزینه Show processes from all users را بردارید.

ورود چند نفره به مسنجر

منبع : www.AsanDownload.com


برای ورود با چند آی‌دی به یاهو مسنجر نیاز به هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای ندارید. تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید: 
1– به ‌Start-» Run‌ بروید و بعد عبارت ‌regedit‌ را بنویسید.
2– به بخش زیر بروید: ‌ ‌
HKEY_CURRENT_USER-»‌
‌Software-»yahoo-»page-»Test
3– در نوار کناری سمت راست کلیک راست کنید و سپس گزینه ‌New Dword value‌ را انتخاب کنید.
4– نام آن را ‌Plural‌ بگذارید.
5– روی آن دوبار کلیک کنید و مقدار آن را برابر با 1 قرار دهید.

حالا شما می‌توانید به هر تعداد باری که خواستید، یاهو مسنجر باز کنید و با آن وارد شوید.

فلسفه سیزده بدر و روز طبیعت

سیزدهمین روز از هر ماهی در گاهنامه‌ی ایرانی تیر یا تیشتر نام دارد و روز سیزده ماه فروردین به جشن سیزده بد‌ر و روز طبیعت نام گذاری شده است. جشن سیزده فروردین ماه روز بسیار مبارک و فرخنده است. ایرانیان چون در مورد این روز آگاهی کمتری دارند آن روز را نحس می دانند و برای بیرون کردن نحسی از خانه و کاشانه خود کنار جویبارها و سبزه ها می روند و به شادی می پردازند. تا کنون هیچ دانشمندی ذکر نکرده که سیزده نوروز نحس است. بلکه قریب به اتفاق روز سیزده نوروز را بسیار مسعود و فرخنده دانسته اند. نخست باید به این موضوع توجه داشت که در فرهنگ ایرانی، هیچ یک از روزهای سال«نحس» و«بدیومن» یا«شوم» شمرده نشده، بلکه چنان چه می دانیم هر یک از روزهای هفته و ماه نام هایی زیبا و در ارتباط با یکی از مظاهر طبیعت یا ایزدان و امشاسپندان داشته و دارند و روز سیزدهم هر ماه خورشیدی در گاه شماری ایرانی نیز«تیر روز» نام دارد که از آن ِستاره ی تیشتر، ستاره ی باران آور می باشد و نیاکان فرهیخته ی ما از روی خجستگی، این روز را برای نخستین جشن تیرگان سال، انتخاب کرده اند.

ادامه مطلب ...

آمار لحظه به لحظه

اگر میخواهید آمار لحظه به لحظه موارد ذکر شده را ببینید. حتما به این سایت نگاه بیندازید
.
http://www.worldometers.info/fa

             جمعیت جهان                                  حکومت و اقتصاد
             جامعه و رسانه ها                             محیط زیست
             غذا                                               آب
             انرژی                                             سلامت

بی‌بی «قصه‌های مجید» به خانه ابدی رفت

  

آخرین دیدار مجید با بی بی قصه ها   

 

پروین‌دخت یزدانیان معروف به مادر بزرگ قصه‌های مجید در سن ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش  الف به نقل از فارس از اصفهان پروین‌دخت یزدانیان یا همان بی بی مشهور قصه‌های مجید که هنوز یاد و خاطره آن در ذهن‌های کودکان و نوجوانان دهه ۷۰ ماندگار است ظهر یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۱ ،  در سن ۸۹ سالگی در نجف آباد اصفهان دار فانی را وداع گفت.
وی که چند سالی بود بر اثر بیماری و کهولت سن در بستر بیماری بود، توسط دخترش پرستاری می‌شد.
یزدانیان که در نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد، دارای ۱۲ فرزند، ۲۵ نوه و پنج نتیجه است که از میان این تعداد فرزند کیومرث و منوچهر پوراحمد کارگردان و نویسنده نام آشنای سینما و تلویزیون هستند.
حضور یزدانیان مقابل دوربین از سال ۱۳۷۰ با مجموعه «قصه‌های مجید» آغاز شد و ایفای نقشش در سینما از سال ۱۳۷۱ با «صبح روز بعد» و «شرم» که هر سه به کارگردانی پسرش بود ادامه یافت.

وی در فعالیت کوتاه مدت خود در سینما، حضور در فیلم‌های «نان و شعر» (۱۳۷۲)، «خواهران غریب» (۱۳۷۴) و «شب یلدا» (۱۳۷۹) را به کارگردانی فرزندش کیومرث پور احمد و ایفای نقش در فیلم مهریه بی‌بی (۱۳۷۳) ساخته اصغر هاشمی تجربه کرد.  

  عکس های مراسم تدفین پروین‌دخت یزدانیان در ادامه مطالب

ادامه مطلب ...

چگونه از روی ادرار متوجه سلامتی خود می‌شویم؟

چگونه از روی ادرار متوجه سلامتی خود می‌شویم؟
ظاهر، بوی ادرار و همچنین تعداد دفعات رفتن به توالت می‌توانند نشانه‌هایی باشند که از درون بدن خبر می‌دهند.. بنابراین اگر فردی دچار گیجی .....
 
ظاهر، بوی ادرار و همچنین تعداد دفعات رفتن به توالت می‌توانند نشانه‌هایی باشند که از درون بدن خبر می‌دهند. .(به گفته سرپرست برنامه اجرایی سلامت در دانشگاه هکنساک)
به این دلیل که هرچه می نوشید از کلیه شما عبور می‌کند ادرار شما انعکاسی از آنها می‌باشد و همچنین می‌تواند زنگ خطری برای اتفاقاتی که در بدن شما رخ می‌دهد باشد.
 
ادامه مطلب ...

9 راه حل طبیعی برای کنترل فشار خون

9 راه حل طبیعی برای کنترل فشار خون
سبک زندگی نقش بسیار مهمی در کنترل و پایین آوردن فشار خون شما ایفا می کند...


اگر به تازگی فشار خون بالای شما تشخیص داده شده است، 10 راه برای تغییر سبک زندگی به شما پیشنهاد می کنیم که با کمک آنها می توانید فشار خون خود را پایینتر بیاورید و از خطر بیماری قلبی بکاهید.

1.وزن خود را کاهش دهید و مراقب سایز دور کمر خود باشید:

ادامه مطلب ...

چرا آسمان آبی است؟

در روزهایی که هوا ابری نباشد آسمان را به رنگ آبی می‌بینید، اما هنگام طلوع و غروب خورشید آسمان قرمزرنگ دیده می‌شود. در حقیقت تغییر رنگ آسمان هنگام طلوع و غروب آفتاب ناشی از تغییراتی مشابه است که با انجام یک آزمایش ساده می‌توانید به چگونگی آن پی ببرید.

برای انجام این آزمایش به یک چراغ‌قوه، یک محفظه شیشه‌ای 10 لیتری شبیه به آکواریوم و یک فنجان (250 میلی‌لیتر) شیر احتیاج دارید. سه ‌چهارم این محفظه شیشه‌ای را از آب پر کنید، چراغ قوه را روشن کرده و آن را از یک طرف به داخل محفظه شیشه‌ای بتابانید.



ادامه مطلب ...

چرا موها سفید می‌شود؟


با افزایش سن، بدن دچار تغییرات زیادی می‌شود. یکی از تغییراتی که خیلی به چشم می‌آید، سفید شدن موهاست. البته برخی از نوجوانان و جوانان نیز ممکن است سفیدی زودرس مو را تجربه کنند. ساقه، قسمتی از مو است که در خارج از پوست سر قرار گرفته یعنی همان قسمتی که می‌توانید با چشم آن را ببینید. اگر یکی از موهای خود را بکنید، لایه‌ای از بافت سفید رنگی را در قاعده آن مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب ...