دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

آموزش تصویری و تشریحی حذف کامل اکانت وایبر(فارسی و انگلیسی)

Deactivate-Account-viber

توجه : با وجود تکراری بودن موضوع این آموزش در فضای اینترنت ، کلیه مطالب این بخش بدون کپی برداری از هیچ منبعی و به طور کاملا مستقل همراه با نکات تجربی و انحصاری دراین خصوص تهیه و تدوین شده.

اکانت وایبرکه عموما برای همه استفاده کنندگان از این نرم افزار شناخته شده می باشد ، عبارتی است در برگیرنده حساب کاربری که با ثبت و رجیستر شدن شماره سیم کارت یک موبایل در این نرم افزارایجاد می گردد.
ایجاد این اکانت پروسه ای است آسان و ساده که هر فرد با داشتن یک شماره سیم کارت و یک گوشی مناسب میتواند براحتی اقدام به ایجاد آن نماید اما چیزی که به تجربه ثابت شده ، این است که بیشتر کاربرانِ این نرم افزار از نحوه و چگونگی خارج شدن کامل از این برنامه ، در صورت نیاز اطلاع دقیقی ندارند.
شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد یا روزی اتفاق بیافتد که بنا بر دلایلی قصد حذف کردن کامل اکانت وایبری خود و خروج کامل از این برنامه را داشته باشید، در اینصورت در ادامه با این آموزش تصویری همراه باشید.
پس از ورود به برنامه و در صفحه اولیه وایبر ، در گوشه سمت راست آن ابزار یا نشانکی که به More Option  موسوم است وجود دارد که در شکل زیر نمایش داده شده و برای ورود به فهرست تنظیمات وایبر باید آنرا لمس کنید.
شکلهای زیر به منظور استفاده کامل کاربران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده .
با توجه به شماره گذاری ۱-۴ مرحله ای که در تصاویر درج شده می توانید به گزینه غیر فعال سازی وایبر برسید . اگه میخواهید وایبر رو غیر فعال کنید لطفا تا آخر این آموزش تصویری رو انجام بدهید.

برای آموزش تصویری حذف کامل اکانت وایبر به ادامه مطلب بروید

آموزش تصویری حذف کامل اکانت وایبر(فارسی و انگلیسی)

۱- مانند تصویر زیر عمل کنید

لطفا به بخش تنظیمات بیشتر یا More Options کلیک کنید.

v 1

۲- مانند تصویر زیر عمل کنید

لطفا روی تنظیمات یا  settings کلیک کنید.

v 2

۳- مانند تصویر زیر عمل کنید

لطفا روی حریم خصوصی  یا Privacy کلیک کنید.

 

v 3

۴- مانند تصویر زیر عمل کنید

لطفا روی غیر فعالسازی حساب  یا  Deactivate Account کلیک کنید.

v 4

در نظر داشته باشید که پس از لمس گزینه Deactivate Account پیغامی برای کاربر ظاهر میشود که در آن اعلام می کند که در صورت انجام این عمل ، همه وسایل مرتبط با این حساب کاربری (اعم از موبایلهای دیگر و یا لپ تاپ یا pc) به طور کامل غیر فعال خواهند شد و کلیه پیامهای شما از دست خواهند رفت و غیر قابل بازیابی هستند که با لمس گزینه تایید این پیغام ، اکانت وایبر شما غیر فعال خواهد شد.
نکات ضمیمه ای پیرامون این موضوع :
نکته ۱ : این بدین معنی است که از این پس همه مخاطبین شما که از وایبر استفاده می کنند ، شما رو در زیر مجموعه Viber Out خواهند دید.
نکته ۲: طبیعی است که جهت ورود مجدد به این برنامه لازم است تا کلیه مراحل ثبت نام را مجدد از ابتدا طی نموده و کد چهاررقمی تائیده ، به صورت آنلاین دریافت نمایید.
نکته ۳: اشتباهی که بسیاری از کاربران وایبر در خصوص خارج شدن از وایبر انجام می دهند این است که هنگامی که قصد ترک کامل و پاکسازی این نرم افزار را دارند تنها به حذف نرم افزار از وسیله مورد استفاده خود بسنده می کنند و از این گزینه (غیر فعالسازی) استفاده نمی کنند . این مسئله موجب خواهد شد که در صورت وجود استراق سمع از طریق نصب نسخه ثانویه ای  که بدون اطلاع شما صورت گرفته است، مراتب سوء استفاده از اکانت شما ، بدون اطلاع و آگاهی شما صورت پذیرد.
نکته ۴: نیز به دفعات مشاهده شده است که در صورت حذف بدون غیر فعالسازی ، درصورت تعویض سیم کارت در همان گوشی  و اقدام برای راه اندازی مجدد وایبر ، تداخل  و نواقصی در بخشهایی از وایبر خصوصا همگام سازی مخاطبین دیده می شود.
امیدوارم  با مطالعه این آموزش و نکات ضمیمه شده آن توانسته باشید تا حد امکان از بروز خطا و عواقب ناشی از آن جلوگیری کنید.

منبع:مهاجر (webswan)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد