دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

با احتیاط حمل کنید شکستنی است


امروز مثل دیروز مثل فردا مثل تمام روزها

 

در فکر تو بودم ، در فکر تو هستم

 

در فکر تو خواهم بود...


می اندیشم به تو ...


تو یعنی بودن...


 

تو یعنی عاشق بودن...

 

تو یعنی یک بغل دلواپسی عاشقانه...

 

تو یعنی وسعت یک کهکشان مهر


و من یعنی یک دوستت دارم

 

به وسعت همیشه...


به من از خودم آشناتری

 

و من دوستت دارم

 

 آشنا............

 

آشنای من..........

 

همیشه دوستت دارم........

 

همیشه دوستت خواهم داشت....

 

همیشه........


به قول یه شاعر:


حسادت میکنم..........

 

تا سر حد مرگ.............

 

به آن کفش هایی که افتخار هر روزشان است ...

 

زیر پای تو بودن........


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد