دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

ای همه وجود من , به سوی من روانه شو...

خانه خراب تو شدم،

به سوی من روانه شو...

سجده به عــــشقت میزنم،

منجــــــی جاودانه شو...

ای کوه پرغرور من،

سنگ صــبور تو منم

ای لحظه ساز عاشقی

عاشق با تو بودنم

روشنترین ستاره ام،

می خواهمت،می خواهمت

تو مانــــــــدگاری در دلم،

 می دانمت،می دانمت

ای همه وجود من



نبود تو نبود من...

نظرات 1 + ارسال نظر
sadra چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 13:59 http://msadra89.blogfa.com

الهی تکیه بر لطف تو کردم جز لطف تو ندارم تکیه گاهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد