دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

خدانگهدار همکلاسی

هر آمدنی رفتنی دارد؛

این بار پس از گذشت دو سال؛ ناگزیر باید به این ضرورت تن در داد.

گاهی باید ایستاد و به پشت سر نظری انداخت...

گاهی باید ایستاد و نفسی تازه کرد و این ایستادن لازمه رفتن و درست رفتن است.

جای بسی خوشحالی بود که کنار شما همکلاسی های خوب بودم...

از همه عزیزانی که در این مدت همراهی کردند،از همه دوستانی که من و این وبلاگ را تحمل کردند، از همه دوستانی که منتقد بودند و مصلحت را در سکوت دیدند، تشکر و قدردانی دارم. بسیاری از حرف­ها و خاطرات ناگفته ماندند و فرصتی برای بیان آن فراهم نشد. به هر حال امیدوارم دوستان همکلاسی­ها هر کجا که هستید سالم و سربلند پیروز باشید.

وبلاگ "دنیای ترفند" انشاالله بروز میشه و حتما همه ی دوستان بیانو نظر بدن.فراموش نکنیدا!!!!

خواستم خداحافظی کرده باشم با همه ی شما همکلاسی های عزیز.

امیدوارم اگه بدی یا خوبی از ما دیدید حلال ام کنید.

برای سلامتی همکلاسی هاتون هم دعا کنید.


فراموشی رو تمرین کن ...

شاد باش حتی اگه شده به ظاهر

لبخند به لب داشته باش در اوج نگرانی ها و ناراحتی ها

شاید نباشی،ولی طوری رفتار کن که بقیه فکر کنن خوشبختی

شاید روزی واقعاً همین ها باشد...

 

پیروز و سرفراز باشید.

خدانگهدار همتون...

نظرات 14 + ارسال نظر
mostafa marjani دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 20:30

سلام داداش جواد عزیزم
ممنون؛ ممنون بابت دو سال زحمتهایی که کشیدی و حقیقتاً برادری رو در حق اکثر بچه ها به کمال رسوندی و مثه یک کوه پشت هرکدوم از عزیزایی که به کمک احتیاج داشتن بودی و هستی و با وجود مشغله های زیاد کاری خودت الویتت رو ، بچه ها قرار دادی و اول کاره اونارو راه انداختی بدون هیچ چشم داشتی
خدا حفظت کنه داداشی ؛ انشاا... همیشه در پناه امن الهی شادو خوشبخت و لحظه لحظه ت همراه با موفقیت و سربلندی باشه.
از خدا سعادتو میخوام .. .. ..
برادر کوچکترت"مصطفی مرجانی"
"یا حق"

مرسی داداشی
یاحق

همکلاسی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 15:15

سلام
خیلی خیلی ازتون ممنونیم
واقعا خیلی به همه ما کمک کردین
همیشه موفق باشید
از طرف یک هم کلاسی

یاحق

شبرنگی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 16:34

آقا این لحظات آخر اشک ما رو در نیار دیگه
;)

خانمی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 22:56

مهندس جوونم شاید باورت نشه ولی پودر میشم از دلتنگی ...........

حسینی رفیق دارابی(هردو بانکی ) :دی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 21:39

جواد خان دمت گرم
نمیدونم در پایان این سالها و ترمها و درسها چه درسی گرفتیم و چه خاطراتی با خود خواهیم داشت اما امیدوارم در خاطرات شیرین شما سهمی از من بوده باشد .
داش جواد دمت گرم خیلی گل و ماهی هم تو هم همه بچه ها امیدوارم همه در پناه خدای بزرگ شاد و خوشحال و سالم باشن.
نمبدونم چرا وقتی مطلبت رو خوندم ناخودآگاه یاد این شعر فروغ افتادم
__________________________
می روم خسته و افسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه خویش
به خدا می برم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه خویش
می برم تا که در آن نقطه دور
شستشویش دهم از رنگ نگاه
شستشویش دهم از لکه عشق
زین همه خواهش بیجا و تباه
می برم تا ز تو دورش سازم
ز تو ای جلوه امید محال
می برم زنده بگورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال
ناله می لرزد
می رقصد اشک
آه بگذار که بگریزم من
از تو ای چشمه جوشان گناه
شاید آن به که بپرهیزم من
بخدا غنچه شادی بودم
دست عشق آمد و از شاخم چید
شعله آه شدم صد افسوس
که لبم باز بر آن لب نرسید
عاقبت بند سفر پایم بست
می روم خنده به لب ‚ خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل
_________________

خیلی ماهی بانکی جونم

یه بانکی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 21:33

زحمتکش میخامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

علیرضا دارابی چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 18:34


سلام داداش این قدر ناراحت نباش دلت برام تنگ شد بیا دیدنم اینک دیگه این همه غصه نداره

فاطمه احمدی پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 19:09

ازاینکه اینهمه بهمون کمک کردین ممنونم
برای محبت هایی که عمیق اند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه از یاد رفتن نیست . . .
به یادتونم دوستان . . .
بهترینا رو براتون آرزو مندم
موفق و سربلند باشید


خواهش میکنم

عاطفه پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 19:37

بابت همه چیز یه دنیا ممنونم مهندس.دیدن این عکسا واسه هممون هم لذت بخشه هم خاطره انگیز. میسیییییی

میششششیییی

احسان مختاری نژاد پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 20:26

سلام جوادی , جیگر تو پسر بامعرفتو بخورم خیلی گلی مطمئنن تو یکی از بچه هایی هستی که همیشه بیادتم امیدوارم هرجاهستی شاد و موفق و پیروز باشی دوست دارم

عاشقتم اسسسسسسسییییییی

مقیمیان پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 22:35

چه تفاوتی می کند آن سوی دنیا باشیم یا چند کوچه آن طرف تر؟

پای دوست داشتن که در میان باشد «دلتنگی» دمار آدم را در می آورد …
---------------------------------
فداتم جواد جان خیلی بهت زحمت دادیم ممنون از همه زحماتت
انشاا... در تمام مراحل زندگی موفق باشی
بیادتم...

مرسی مهندس

پیام شنبه 7 تیر 1393 ساعت 01:30

نامردا از همین الان دلم براتون تنگ شده
کاش دانشگاه تموم نمیشد
با آموزش حرف زدم. قرار شده همه رو بندازه
تجدید ترم بشن

بلا

مرتضی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 15:25

سلام اقا جواد لطفا رمز عبور عکسا رو بذار

سلام
ببخشید شما؟
من برای همکلاسی های خودمون پیامک کردم
بازم خودتوت رو معرفی بفرمائید تا براتون پیامک کنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 15:27

دوست مشمار آن که در نعمت زند ، لاف یاری و برادر خواندگی
دوست آن دانم که گیرد دست دوست
در پریشان حالی و درماندگی..
"سعدی"
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---
ازت ممنونم که تو همه لحظات پریشونیم مثه یه دوست واقعی کنارم بودی...


چی شده؟!!
نکنه منتظری ازت خداحافظی کنم؟؟؟؟!!
عمراً فک کنی از دستم راحت شدی...هنوز ارشد مونده.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد