دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

وروجک و آقای نجار (آقای ادر Gustl Bayrhammer)

برای مشاهد کلیپ تصویری باید فلش پلیر نصب کرده و اگر از مرورگر موزیلا استفاده می کنید از قسمت نوار آدرس اجاز فعال شدن فلش پلیر را به مرورگر خود بدهید.
  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 آقای ادر (Gustl Bayrhammer) در سال 1922 متولد شد و در تاریخ 1993/04/24 به علت حمله قلبی ناگهانی در گذشت.
.




  
همه ما از دست خرابکاری های وروجک خوشحال می شدیم ! وقتی در کمال تنبلی و با آن دوبله فوق العاده و صدای با مزه مهمانِ خانه ما می شد ؛ دیگر کـسی کاری نمی کرد و همه به تماشای وروجک و استاد نجار می نشستند.


ماجرا بر می‌گردد به سال 1962، وقتی که بخش کودک رادیو باواریای آلمان تصمیم گرفت برای بچه‌ها یک ماجرای تازه دست و پا کند. خانم نویسنده شروع کرد به نوشتن نمایش‌نامه‌های رادیویی. یک سال بعد کار محبوبیت و هواخواهی آن‌قدر بالا گرفت که کتاب‌ها و نوارهای قصة «آقای اِدِر و شاگردش» کل آلمان را پر کرد. سال 1982، اولین فیلم‌های تلویزیونی براساس همان قصه‌ها ساخته شد. یک سریال 26 قسمتی.

حالا دیگر همة آن‌ عکـس‌ها و صداهای رادیویی روی صفحة تلویزیون راه می‌رفتند. «مستر ادر» و وروجک غیر قابل تحمل و روی اعصابش، بهترین ساعات بعدازظهر ملت آلمانی را پرمی‌کردند. سال 88، یک سریال 26 قسمتی دیگر هم ساخته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد