دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

ساعـتـهـای بـا تـو بـودن ......♥ ♥


دلـم سـاعـتـی مـیـخـواهـد ...کـه مـانـده بـاشـد

روی ساعـتـهـای بـا تـو بـودن . . .♥

__0♥0♥___

  دوست میدارمت همچو حس لطیف باران بهاری

دوست دارم این دوست داشتن های بی پایان را...♥♥

__0♥0♥___

کی گفته زمان طلاست؟

من مزه مزه اش کردم...
زمان عین الکله... ثانیه ثانیه میسوزونه... میره تو عمق وجودت...
مست مست که شدی, چشاتو باز میکنی
میبینی عمرت گذشته و تو موندی‌و خماری از دست رفتن یک عمر...

__0♥0♥___

به دریای آغوشت تن می سپارم

موج دستانت لمس می کند. بلور تنهاییم را


گوشها یم بی قرار ... بر جذر و مد سینه ات آرام می گیرد ... بالا و پایین
غرق می شوم ... در رویای صدف لبهایت ....

چه خوب است پهلو گرفتن در ساحل زیبای چشم های تو ...

__0♥0♥___

نظرات 3 + ارسال نظر
mostafa marjani چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 20:13

merC mohandes

hamashon ghashanan

erfan جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 20:06

از ته دل بودن َ
به دل نشست
مرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 00:22

یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت
چهار فصل من بهار بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت
اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت
عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .
من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد