دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

گاهی دلم می سوزد

گـاهی دلــــــــــم می سوزد

که چقدر می توانیم کنارهم باشیم و از هم فاصله می گیریم

چقدر می توانیم کنار هم بخندیم،اما اشک هم را در می آوریم

گاهی دلم می سوزد

که چقدر حرفهای ناگفته قشنگ داریم و نمی زنیم

که چقدر می توانیم دل بدست بیاوریم و دل می شکنیم

گاهی دلم می سوزد

که چقدر ساده جای شادیهایمان را با غم عوض می کنیم

که چقدر می توانیم امیدوار باشیم،اما ناامیدیم

گاهی دلم برای عشق می سوزد که منتظر می ماند،

تا عاشقانه بیاییم بدون هیچ توقع و انتظاری

اما ما باز هم ...

.

.

آری گاهــــــــــــــــــــی دلــــــــــــم می ســــــــــــــــــــــوزد

برای...

نظرات 3 + ارسال نظر
شاه حسینی جمعه 24 آذر 1391 ساعت 19:27

سلام. مرسی. حتما نکته هایی که گفتین رو رعایت خواهم کرد. در مورد این پست باید اعتراف کنم که منم خیلی افسوس لحظه هایی رو میخورم که میتونستم مهربونتر،امیدوارتر و.... عاشق تر باشم ولی ....

atefeh جمعه 8 دی 1391 ساعت 00:17

افسوس چقدر زود دیر میشود...!
مرسی به گفته هاتون عمل میکنم.

mj پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 00:18

گاهی ما ادما خودمون دست رد به سینه عشقمون میزنیم .شاید بره با یه نفر دیگه خوشبخت بشه اما بهتره خودمونو گول نزنیم عاشق واقعی تا پای جون به عشقش وابستست. لحظه رو من خودم خلق میکنم.به در و دیوار ربطش ندیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد