دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج
دنیای ترفند ( Trick world )

دنیای ترفند ( Trick world )

کامپیوتر ، دانلود نرم افزار ، شعر ، مطالب عاشقانه ، ازدواج

شما آقایان کدام پوشش را می پسندید؟ ( با صداقت جواب بدین )


سلام دوستان

دیدم بد نیست یه آمار بگیریم ببینیم آقایان بیشتر دوست دارن که خانم ها چه پوششی داشته باشن!

فقط خواهشی که از همه دارم اینه که صادقانه و جدی جواب بدین

و به نظرات هم احترام بذارین

و سعی کنین اون چیزی رو بگین که خودتون واقعا بهش ایمان دارین.

پیشاپیش از همتون ممنونم. موفق باشین….



لطفا هر گزینه رو انتخاب می کنین نظرتون رو راجع به اون هم بگین.


برای نظر دادن روی نظرات این مطلب کلیک کنید


{جهت مشاهد پوشش آقایان شما خانم ها کلیک کنید}

نظرات 9 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 11:50

من میگم سادگی هیچ وقت از مد نمیفته
فرق نمیکنه خانم و آقا

آفرین،
شما درست میگین

mahdi دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 22:36

1

javad سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 17:53

3

hojjat چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 09:30 http://kahfemotahar.com

3

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 22:01

گزینه 2 عادیه

مجید یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 20:31

هیچ کدام برای پوشش زن در جامعه ما نباید نظر بدهیم
دین اسلام هم حرف دارد و هم الگو ارائه داده است
بنابراین اگر مسلمان هستیم دستور اسلام و الگوی آن فصل الخطاب است
به امید آن که به قول حضرت آیت الله بهجت همان چیزهایی را که می دانیم انجام دهیم . البته به بهترین شکل و بدون کوتاهی و فرار از مسئولیت و چون و چرا

رضا دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 23:34

من خیلی به خانوم هایی که شبیه شماره 3 هستند احترام میذارم.
چون مثل یه مروارید توصدف ، فقط برای همسر و خانواده نمایان میشه .

آفرین به شما آقا رضای گل

reza چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 18:08

منم کاملا با رضا موافقم
3

سعیده جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 13:10 http://www.saeideh-p.blogfa.com

من می گم اسلام حدود حجاب رو تعیین کرده و مهم اینه که این حدود رعایت بشن حالا با هر پوششی! من خودم مانویی هستم و شال میندازم البته طوری که موهام معلوم نباشه،متأسفانه پوشش من تو این گزینه ها نبود که انتخابش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد